24 Ekim 2012 Çarşamba

skisini kaybeden skici:))


Skisini Kaybeden Skici
Efendim,
Atını kaybeden kovboy olur mu?
Olmaz.
Skisini Kaybenden de Skici Olmaz.
Geçenlerde bir ilan gördüm;
Skimi kaybettim, bulanların insaniyet namına şu numaraya bildirmeleri rica olunur.
Skici BülentJ
Ben de duyarlı bir insanım bu ilana duyarsız kalamazdım.
Başladım ski aramaya.
Hatta kapı kapı dolaşmaya.
Kapıyı açana;
Siz de ski var mı?
Valla, kimi ana-avrat küfür, kimi manyak mı bu?
Levent Kırca gibi  Sit-tirlere maruz kaldım.
Kime sorsam;
SİT-TİR diyordu.
Kafama koymuştum bir kere ya o skiyi bulacak ya da alacaktım.
Kapı kapı dolaşıp sayısız Sit-tirlerden sonra,
Sıra Ski almaya gelmişti.
Ki ben hayatımda hiç ski almamıştım.
Ski nasıl alınır?
Nereden alınır?
Skiyi alırken nelere dikkat edilir, bilmiyordum.
Yanıma bu işlerden iyi anlayan bir skici aldım, sağ olsun kırmadı beni.
Bu skici arkadaşa sordum?
Nereden?
Skiciyiz biz dedi.
Aman Allah’ım dedim,
Skici imiş, ellerim hemen gayri ihtiyari arkama doğru gitti.
Ne olur, ne olmazJ
Ve ikimiz,
Jigololar gibi yakışıklılardan oluşan mağazaları başladık dolaşmaya.
Alacağım ski hem ekonomik hem de iyi bir ski olmalı idi.
Skiciyiz biz diyen arkadaşın yardımı ile hem güzel hem de ekonomik bir ski aldık
Ve skisini kaybeden skiciyi aradık.
Meğerse o da skiciyiz bizden imiş.
Ve skiciyiz biz mensupları,
 Skicileri ta oradan şak diye tanırlarmışJ
Bu da skicilere has bir özellikJ
Aldığımız skiyi skisini kaybeden skiciye itina ile teslim ettik.
Skisini kaybeden skici;
Oldu, gözlerim doldu dediJ
Ve bundan sonra skisini kaybeden skici olmamak için skisi ile ilgili her türlü tedbiri alacağını,
Ama bu skiyi en kısa zamanda geri verececeğini söyledi.
Neden dedik?
Başkasının skisi ile gerdeğe girilmez dediJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder