24 Ekim 2012 Çarşamba

ben skicileri sevdim:))


Ben skicileri sevdim, sinsileri değil
Doğaya baktığımızda,
Tilki gibi kurnaz deriz,
Seni gidi çakal,
Akrep gibi birisi,
Yılan bir sokar,
Köstebek kılıklı herif,
Çiyandır,O
İçime bir kurt düştü,
Bukalemun gibi adam.
Bu ve benzeri hayvanların ortak özellikleri, sinsi olmaları ve pek sevilmemeleri.
Evinde,
Kurt, çakal, tilki besleyen gördünüz mü?
Ki bazıları aslan ve kaplan bilem beslerken.
Hatta
Bazılarının fotoğraflarına bile bakamaz, fobisi olanlar.
Hani deriz ya
İstiklal Marşı’nı dinlerken tüylerim, tiken tiken oldu,
Bu hayvanları görünce de insanın içini bir ürperti kaplar.
Ki bu hayvanları Yüce Mevlam yaratmış.
Vardır bir hikmeti.
Ve beyinlerine yüklenen;
Çakal.exe
Tilki.exe
Yılan.exe çalışır, hiç bozulmadan, virüs kapmadan.
Ama
İnsan.exe Mevlana gibi olmalıdır,
Yakışmaz ona;
Yılan.exe, çakal.exe, tilki.exe programları.
En sevdiğim şarkı;
Hakkı Bulut’tan, Ben buyum;
Kim ki
Ben buyum diyorsa, canımı yesin.
Mevlana’nın dediği gibi
İster, pezevenk, ister fahişe, ister ibne ne olursan ol, ben buyum de.
Yani ya olduğun gibi ya da göründüğün gibi.
Gerçi son yıllarda herkesin dilinde Mevlana iken uygulamada tam tersini yapması da hayli ilginç.
Adam ya da kadın çıkmış Tv’ye her şey diyor, ben buyum demiyor.
İşte o noktada inandırıcılık kalmıyor.
Ya kardeşim, ben buyum de, ondan sonra ne diyeceksin de.
İşte
Ben, bu nedenle sinsileri sevmiyorum,
Skicileri seviyorum.
Çünkü
Skiciler, açıkça skiciyiz biz diyorlarJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder