24 Ekim 2012 Çarşamba

ben geyikçiyim, skici değil:))


Ben geyikçiyim, skici değil
1985 yıllarında, Uludağ’da yaklaşık bir hafta ski kursu aldım.
O günden sonra da pek  skilemedim.
Fakat
Kaymak’tan şöyle nasiplendim;
Afyon Kaymağı yedim.
Belki benden çok iyi skici de olurdu.
Ama şartlar beni,ski değil de geyikçi yaptı.

Peki neden?
Şimdi hayatın kendisi çok ciddi.
Ve tahterevalli gibi düşünmek lazım.
Bu ciddiyeti, geyik muhabbeti dengeler.
Yüce Mevlam, bile kainatı zıtlıklar ve denge üzerine kurmuş.
Ben de kendimi gey yerine geyikçiliğe verdim.
Aslında çok ciddiyim.
Ve de hassas.
Mesela Aslı Nemutlu’ya çok üzüldüm.
Keşke yaşasa idi.
Keşke böyle bir olay olmasa idi.
Keşke,
Keşke,
Keşke…
Kendimi, anne ve baba yerine koyuyorum;
Allah, hiçbir anne ve babaya, evlat acısı göstermesin.
Ve Yüce Mevlam tüm skicileri korusun.
Siz, skinize devam ederken,
Ben de müsaadenizle geyiklerimle mutlu olayım.
Hayatta herkesi mutlu edecek bir şeyler vardır, elbet.
Kimi skisi ile
Kimi geyiklerle,
Kimi de  İskisi ile
Rahmetli anneden bana geyik geni geçmiş.
Genler malum, domino taşı gibi.
Birini söküp atsam, tüm dominolar, birbirini düşürür.
Ben sizin skinize nasıl karışmıyorsam,
Siz de zemin müsait oldukça skileşmeye devam edin.
Allah sizi skinizden mahrum etmesin.
Beni de geyiklerimden.
Belki ileride bir geyik çiftliği kurarım.
Skileşirken, o geyikler çıkar karşınıza.
A,dersiniz, ben bu geyiği tanıyorum bir yerden.
Yanlış anlaşılmasın,
Geylere de büyük saygım var ama ben sizler gibi skici değilim,
Geyikçiyim, sadeceJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder