18 Şubat 2014 Salı

müsabakada ölmek:((

Efendim,
İnsanlar iki türlü salaklık yapar;
Bilerek,
Bilmeyerek.
Ben deniz de(neden göl, nehir, akarsu, okyanus değil de deniz?)
Ayak oyunlarını sevmediğim için,
Futbol yerine,
Uzun yıllar hentbol oynadım.
Hem de delik kalple.

Bir gün eşimi kalp muayenesine götürdüm.
Doktora şöyle bir espri yaptım;
Kalbim pas tuttu, aşık olamıyorum.
Doktor kahkaha attı,
Bu çok iyi dedi, müsaadenizle bunu kullanacağım;
Çünkü
Bana hep hala neden evlenmedin, diyorlar.

Hadi gel sana da bir bakayım dedi,
Bakarken birden yüzü değişti.
Beni GATA'ya sevk etti.
Orada iki kere anjio oldum.
İkisinde de tahtada şu yazılı idi;
ASD?
Meğerse delik demekmiş.
Bilahare ameliyat.
Hem de 11 Eylül günü.
Belki o gün ben de öbür tarafa gidecektim ama
O gün aniden giden çok olduğu için belki kabul etmediler.
Şimdi geriye baktığımda,
Spor müsabakaları esnasında ŞEHİT olanlara ben de katılabilirmişim.
Olacağın önüne elbette geçilmez ama
Öldükten sonra ambulans uçak gönderip övüneceğine,
Ölmeden gerekli kontrolleri yaptırmak çok daha önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder