18 Şubat 2014 Salı

etiyopya ve isviçre:))

2005 yılında,
Bana göre bu dünyada,
Peygamber gibi kişilerden Engin kardeşimizin yanına gittik.
İsviçre.
Dokuz gün hem İsviçre, İtalya ve Fransa'da epey gezdik.
Evian/Fransa suyundan içtik.
Yanarım yanarım, gezi yazılarımı kaybettim, ona yanarım.
İsviçre'de uzun yıllar oturanlar bile oldukça övmüştü.
İsviçre'den milyon dolar versen terörist çıkmaz.
Çünkü
Sistem İsviçre saati gibi kurulmuş, işliyor.
Vali, tek başına dolaşıyor.
Allah'ın dağında balık avlayan, cetveli ile ölçüyor ve suya bırakıyor.
2005 yılında İsviçre'yi gören birisi olarak,
Atatürk, buraları ne zaman gördü de
Kanunları alıp bize adapte etti, demiştim.
İsviçre, en yaşanılası ülkeler arasında ilk üçe girecek bir yer.
!!Böyle esere tükürürüm'' türü eser çok.
Ne kadar anlatsam, anlatamam.
Görmeniz, yaşamanız lazım.
Diyeceğim;
Yardımcı kaptan Etiyopyalı,
İsviçre'ye iltica edince, pek çok kişiye ilginç gelmiş olabilir ama
Ben de dedim ki
Tezimi güçlendirdi,
O kadar ülkeyi gezen kaptan,
Neden İsviçre'yi tercih etti:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder