9 Ocak 2014 Perşembe

Boncuk:))

Boncuk bizim muhabbet kuşumuz.
Kızımıza arkadaş olsun diye aldık ama mücbir nedenlerden dolayı bana kaldı.
Zamanla ve kendiliğinden iş bölümü şöyle oluştu;
Ben, özgürlüğünden,
Kızım, konuşturulmasından,
Eşimde temizlik-bakım, onarım ve anne şefkatinden.
Çok ısrar etmeme rağmen bir eş aldıramadık, Boncuk'a.
Eşim dedi ki
Birini zor bakıyorum, kendi açısından haklı.
Ben de kapatılırsa asla eve istemiyorum diye, yaşasın ey özgürlük...
Kızımız da frekansına girerek epey kelime öğretti.
Boncuk, uykusu gelince kafesine girer, birkaç damla su içer ve sallanan yere geçip beni yatırın der.
Kalorifer peteği yanına,
Üstüne battaniye, üşümesin diye.
Sabah ilk iş Boncuk'u alırım, odama getiririm.
Hemen ekrem ikram ederim ama en çok sevdiği katı, yumurta akı.
İkinci; muz kabuğu içi.
Okul arkadaşımızın Kızı Elif Bilgin, muz kabuğu içinden organik plastik üretti ve birçok ödül kazandı.
Elif, yumurta akına çalış, bak neler bulacaksın?
Boncuk, bazen, başımın üzerinde, bazen, omuzumda, eline ne alsam yemek için, alışkın olduğum ses tonu ile
Bana da ver, ben de tadına bir bakmak istiyorum yoksa benimki de düşer.
Alkole gelince,
İçilebilir ki içiyor ama kararında.
Birkaç damla alıp bırakıyor.
Kerata gurme.
Lezzetli ise biraz daha fazla alıyor.
Çıkarken ışığı açık ve radyo çalıyor, hem gideceğimi anlıyor hem de şarkılar arkadaş, Ona.
Cinsiyet ayrımında da çok bilinçli.
Eşime aşkım diyor,
Bana demiyor.
Eşime kur yapıyor,
Bana asla.
Dişilerde öyle bir koku ve salgı var ki bizim Boncuk bile anlıyor.
Buradan Lezbiyen ve Homoseksüellere duyurulur.
Boncuk tek şikayet konusu;
İstediği yer ve zamanda, sıçması.
Bu konuda, birkaç çocuk bezi üreten firmaya iletmedim de değil.
Yumurta akını görünce ise gözü hiç bir şey görmüyor.
Bazen elime alıp göz göze geliyoruz.
Boncuk deyince bir kere ötüp karşılık veriyor.
Gelen telefonları ise hizmet kalitesi açısından, kayıt üstüne alıyor.
Şimdi gelelim hassas soruya;
Keşke Boncuk'ta sizlere benimle ilgili birkaç şey söylese idi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder