6 Ocak 2013 Pazar

yaşamak zor:))

Bu memlekette,
Yaşamak zor.
Medya diyor ki
Kuş uçurtulmadı.
Kardeşim, kuş dediğin uçar, nedir, kuşlardan istediğiniz?
Böcek dinleme yapmış.
Ağustos böceği nasıl dinleme yapsın, cır cır öterken?
Köstebek varmış.
Köstebek kadar faydalı bir hayvan var mı?
Ne güzel, toprağı ha bire havalandırıp duruyor.
Ateş püskürmüş,
Her yer doğal gaz,
Allah göstermesin, bir gün patladı, patlayacak.
Çok sert çıktı;
Haydar Dümen diyor ki
Bu kadar sert çıkmayın,
Sertleşme sorunu yaşabilirsiniz.
Sen bana niye yan balıyorsun denilen şaşı,
Ben şaşıyım ama deyinceye kadar,
Hayatını kaybetti.
Namusumu temizledim.
Kardeşim,
Bu kadar kuru temizleyici varken,
Neden sen?
Beni taşıyacak erkek bulamadım,
Hamalım ama iş sıkıntım var.
Çığırtkanlık yapmak yasak diyen anons memuru,
Her dakika, aynı anonsu yapmak nedir?
Zara'nın Dilenci'si en çok tıklanan bir video iken,
Nasıl yasaklarsın dilenmeyi?
Gaz dedektörümüz,
Siz bile gaza geldiğinizde öter diyen uyanıklar:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder