5 Ocak 2013 Cumartesi

güven:))

Bizim kuş Boncuk,
Ayıp değil söylemesi beni çok sever,
Ve sürekli başımın üzerinde yeri var.
Gerçi kel başımda durması biraz zor oluyor ama
Sabah kalkar kalkmaz ilk işim;
Kafesinden çıkarmak.
Sadece uykuda kapatılıyor,
Hem güzel uyusun hem de üşümesin diye battaniye ile örtülüyor.
Sol elim ile kahvaltı yaparken,
Sağ elim ile de Boncuk'u besliyorum.
Bir gram ekmek ile o kadar mutlu oluyor ki
İşte bu nedenle, ekmek asla atmayın,
Kuşların yiyebileceği yerlere koyun.
Onların duaları sizi korur.
Ağzımla kuş tutmadım ama Boncuk'u elimle anında her zaman yakalıyorum.
Geçenlerde ya ben tutamadım ya da O yakalanmak istemedi,
Ve biraz canı yandı.
O can yanma üzerine her zaman bana gelen kuş,
Hafiften uzak durmaya başladı.
Gerçi daha sonra arayı düzelttik ama
O birkaç dakika,
Güven kaybı olduğunda,
Bir kuşun size karşı nasıl güvensiz davranacağı açısından çok önemli.
İşte güven kaybetme;
Boncuk'un birkaç dakika sizden uzak durma halleri.
Siz siz olun,
Güven kaybedeceğinize,
Gidin kafanızı kırın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder