5 Mart 2012 Pazartesi

Türkçe:))


            Türkçe
Bazen demişizdir;
Ulan anam-babam keşke şunlar olsa idi.
Ya da
Keşke şurada doğsa idim,
Ya da
Şu dili konuşmayı ne kadar isterdim.
Valla ben ana dilimin Türkçe olduğuna çok memnunum.
Neden mi?
Müslüm Baba,
Kendini jiletleyenler,
Orhan Gencebay,
Mevlana gibi sözler ve kendi senfonisi
Ferdi Tayfur,
Acılı Adana Havaları,
Tatlıses,
Sölim mi?
Bir türlü eskimeyen Ajda,
Kayahan,
Allah’ım ben nerede yanlış yaptım?
Barış Manço,
Domates, Biber, Patlıcan,
Cem Karaca,
Ustam seslendi uzaktan, oğlum al şu takımları,
Nilüfer,
Melankoli,
Kıraç,
Karahisar Kalesi,
Sezen Aksu,
Anadolu Vapuru Yandan Çarklı,
Edip Akbayram,
Güzel Günler Göreceğiz Çocuklar,
Volkan KONAK,
Mimoza Çiçeğim,
Funda Arar,
Camdan Kalp
Sıla,
Kalp Kalbe Karşı Derler
Ozay Gönlüm,
Kaydırı Guppak Eminem,
Ömer Şakir Günhan,
Darlaya Ektim Soğan
Ve
Nihat DoğanJ
Bu kadar değerli sanatçı ev onlara ait
O mükemmel eserleri nasıl dinleyecek?
Nasıl anlayacaktımJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder