4 Temmuz 2014 Cuma

sinsiliğin tanımı:))

Hiç kimse ben hırsızım demez ve bu kişinin alnında da yazılı değildir.
Yakalandığında da genelde inkar edilir.
Ki son zamanlarda
Çalsın ama iş yapsın diyen bir toplumda,
Hırsızı tam iş üzerinde yakaladığınızda,
Ne yapıyorsun, ulan sen burada dediğinizde;
İşimi yapıyorum ama diyebilir.

Zina da bile Kuran dört şahit diyor.
Yorumları aşağıdaki linkte;
http://www.kuranmeali.org/4/nisa_suresi/15.ayet/kurani_kerim_mealleri.aspx

Fahişe'ye kimse sen fahişesin diyemez.
Suçtur.
Sorulur ise
O, söyler.

Cinsel tercihi farklı olan hiç kimse aleni,
Ben buyum demez.
İcraat esnasında belli olur.

Kocasını suç üstü yakalayan bir kadına da eşi;
Karıcığım;
Akrep kaçmış onu çıkarttırıyorum der mi der:))

Hal böyle iken
Kim bu sinsiler?
Şimdiye kadar tek kişinin ben sinsiyim dediğini duymadım.
Madem öyle
Aha Buraya Yazıyorum,
Ben sinsiyim arkadaş.

Söyleyemeyenlere gelince;
Bir kendisi,
Bir Allah bilir.
Yüzüne söyler isen
Sen paranoyak olmuşsun,
Bir zahmet doktora gidiver, der:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder