24 Aralık 2013 Salı

akü:))

Değerli Kardeşim,
Tüm buluşlar ilhamı doğadan alır.
Yani,
Kulları, Allah'ın verdiği akıl ile doğada var olan bir şeyi bazen tesadüfen bazen sehven bazen de akıl  yürüterek bulurlar.
Akü olmasa,motor çalışmaz, veremeyiz ilk hareketi.
Sen artı kutup ben de eksi olayım.(Bu kıyağımı unutma)
Tuttuğumuz takım farklı,
Hobilerimiz,
Fobilerimiz,
Zevklerimiz,
Beğenilerimiz.
Bu konuda zaten Allah ta tek yumurta ikizlerini farklı yaratarak mesajı vermiş.
Yani demem o ki
Farklı düşünmesek, beyin fırtınası olmazdı,
Tıpkı elektrik gibi.
Gerçi akü üzerine yazarlar, bu artı, bu eksi kutup diye.
Yanlış bağlarsak,
Ya yanık kokuları ya da ters döner motor.
Şimdi gelelim Saadet'e(Bu arada, rahmetli anamı rahmetle anıyorum)
Sen ister kutubunu söyle ister söyleme,
Tek ricam;
Brütüslük yapma:))
Bir gün bu motorun aküsü çalınınca, bu motor takviye ile çalışır ama o da geçici çözüm.
Yani işler durur,
Ters bağlarsak kablolar yanar
Ya da işler tersine gitmeye başlar.
İşte bu noktada;
Aman canım, benim hırsızım ise helal olsun
Ya da
Benden ise helal olsun demenin alemi yok.
Ben şahsen demem.
Şunu derim;
Hiç bir suç cezasız kalmamalı ama o kişiye kumpas kurularak, özel mahkemelerle sağlanmaz adalet.
Sen hala benim hırsızım iyidir diyorsan,
Akün gidiyor, haberin olsun:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder