23 Mart 2013 Cumartesi

doktorlar:))

Doktorlar beni anlamıyor?
Gidiyorum, KBB'a,
Neyin var diyor?
Kulağımın arkasını gösteriyorum;
Allah, Allah ben bir şey göremedim, diyor.
''Eskiden,eski kulağı kesiklerden'' derlerdi, bana.
Belli olmuyor mu?

Aşağıda, doktorun neyin var sorularına,
Ben salağın verdiği cevaplar;

Hasta Kabul;
Neyiniz var?
Hastalık Hastasıyım.
Göz'e;
Anasının gözü müyüm?
Göt'e;
Bende göt korkusu var.
Burun;
Burnum, Kaf Dağı'nda mı?
Boğaz;
Bir kuruş haram geçmiş mi?
Dermatoloji;
Ten uyuşmazlığımız var mı?
Dahiliye;
İçim, kötü mü?
Hariciye;
Benden diplomat olur mu?
Röntgen;
Seksi miyim?
MR;
Beynim, var mı?
Kan;
Kanım bozuk mu?
Çiş;
Yaralı parmağa işer miyim?
Kaka;
Haram yemiş miyim?
Akciğer;
Ciğerim beş para eder mi?
Diş;
Beni bir güzel oyup içine bade koyar mısın?
Psikiyatri;
Bu gün ben sizi dinleyeyim, kim bilir ne kadar derdiniz vardır?
Psikoloji;
Para, neden zor bozulur?
Kardiyoloji;
Kalbimin gerçek sahibi kim?
Nöroloji;
Nasıl bir hard-disk alsam?
Çocuk;
Efendim, ben çocukluğumu hiç yaşamadım.
Üroloji;
''Kaldıramazsan kaldırırlar, gülüm'' şarkısı beni neden bu kadar çok etkiliyor?
Fizik Tedavi;
Efendim, beni yakışıklı yapar mısınız?
Ortopedi;
Çok çabuk kırılıyorum.
Patoloji;
Bana patolojk bir vaka diyorlar.
Kadın Hastalıkları;
Efendim, neden erkek hastalıkları yok?
Estetik Cerrahi;
Efendim, beni baştan yaratın.
Anestezi;
Siyasiler, halkı nasıl uyutuyor?
Göğüs;
Efendim, tavuk göğsünden başka tatlı yiyemiyorum.
Acil;
Neyiniz var?Tuvaletim geldi.
Onkoloji;
Efendim, bürokrasi beni kanser etti.
Genetik;
Efendim, o kadar çok tikim var ki
Farmakoloji;
Çamaşır yıkama için en iyi ilaç hangisidir?
Genel Cerrahi;
Efendim,neşteri vururken Müslüm dinlemek istiyorum.
Gastoroloji;
Efendim, eşim osuruğumun kokusunu beğenmiyor.
Organ Nakli;
Efendim, beynimi nakledin, beyinsiz yaşamak istiyorum.
Beslenme ve Diyet;
Efendim, Yamyamlara çok özeniyorum.
Nöroşirürji;
Efendim, sizin bölümün adını neden söyleyemiyorum?
Kök Hücre;
Efendim, ticarete atılacağım da Yahudi hücresi istiyorum.
Mamaloji;
Efendim, çirkin göğüsleri de elle muayene eder misiniz?
Jinekoloji;
Efendim, bütün gün göre göre, sizin cinsel hayatınızı nasıl etkiler, bu meret?
Redkoskopi;
Bende, göt korkusu var mı?
Kolonoskopi;
Kolonlar sağlam mı?
Endeskopi;
Ne kadar hortumlamış olabilirim?
Yanık Tedavi;
Birine acayip yanık durumdayım.
Rapor;
Bana,''deli gibi seviyor'' diye bir rapor lazım.














1 yorum: