8 Nisan 2012 Pazar

soracağım:))


Soracağım
Allah’ım,
Bana ilk nefesi sen verdin,
Vakti gelince,
Nasıl verdi isen alacaksın o nefesi.
Boynumuz kıldan ince.

Kimilerine göre cennet,
Kimilerine göre cehennem bu dünyada,
Havanı içime çektim,
Suyunu içtim,
Nimetlerini yedim,
Maddi/manevi tüm zevk ve heyecanlarından yararlandım Allah’ım,
Belki Michelangelo ya da Leonardo Vinci gibi heykeller ve resimler yapamadım ama
Kursağımdan bir kuruş haram yemeden eşim ile birlikte,
Dünya tatlısı bir evlat yetiştirdik,
Ve vasiyetimiz;
Kul Hakkı Yeme Evladım.

Ey Yüce Allah’ım,
Vakit gelince, beni de cennet ya da cehenneme koyacaksın.
Kul hakkı yemeyen bir kulun olarak,
Bu dünyada ben bazı şeyleri öğrenme fırsatı bulamadım,
Yanına gelince,
Nereye koyarsan koy,
Allah’ım, 
Senden bazı şeyleri öğrenmek istiyorum;
Dünyada, yetim hakkı yiyenler nerede?
Allah ile aldatanlar nerede?
Sürekli dinden bahseden ama davranışları ile bunu gösteremeyenler nerede?
Vazife/Hizmeti suiistimal ederek, malı götürenler,
Aklımızın alamayacağı kadar, haksız şekilde götürenler nerede?
Hiç suçu olmadığı halde,
Haksız bir yere yıllarca hapishanelerde birinin hürriyetini engelleyenler nerede?
Ey Kullarım, verdiğim beyin ile düşünün derken,
Ulan sen bunları nasıl düşünürsün diye
Sadece düşünce suçundan sürüm sürüm süründürenler, nerede?
İnsanları aç ve susuz iken,
Kendi kıçını altın suyu ile temizleyenler,
Rüşvetin belgesi mi olur diyerek hayatı boyunca rüşvet yiyenler,
Hak etmediği halde,
Ne kadar yakını varsa onlara iltimas geçenler,
Samimi kullarını, maalesef o güzel dinini kullanarak sinsi hale getirenler,
Memleketin maddi/manevi kaynaklarını sağa sola peşkeş çekenler,
İnsanlar arasına nifak tohumları sokanlar,
Hak yiyenler,
Haksız işlem yapanlar,
Adaletini adaletli bir şekilde dağıtamaynlar,
Vergi ile halkına zulüm yapanlar, nerede?
Ben de bunları öğrenmek istiyorum,
Allah’ımJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder